Introduktion til bestyrelsesarbejde 2.0
søn. 20. feb.
|https://us06web.zoom.us/j/87315731273
Første introduktion til bestyrelsesarbejde gik mega godt, men da årsmødet og de lokale generalforsamlinger nærmer sig med hastige skridt, tænker vi at gentage successen! Online introduktion til bestyrelsesarbejde 2.0 vil blive afholdt den 20/2 kl 18:30 - 20 over zoom.
Tid & sted
20. feb. 2022, 18.30 – 20.00
https://us06web.zoom.us/j/87315731273
Om begivenheden
Så hvis du har været med i Zoo, på Discord eller til et tredje arrangement, og fået dine egne ideer til spændende ting Autisme Ungdom kunne lave - og ikke kunne deltage til første introduktion til bestyrelsesarbejde, så er dette eventet for dig!
Vi synes du skal deltage hvis du:
- Har planer om at stille op til en bestyrelsespost i foreningen for første gang
- Gerne vil vide mere om at sidde i et udvalg
- Gerne være med til at gøre en forskel for unge autister, men bare ikke helt ved hvordan endnu
Til denne introduktionsaften vil vi fra hovedbestyrelsen og lokalbestyrelserne gennemgå:
- Autisme Ungdoms historie
- Foreningens struktur
- Hvilke roller der er i Autisme Ungdom - lokalt og nationalt
- Hvor meget tid det kræver, at have de forskellige poster
- Hvilke udvalg vi har, og hvordan man kommer med
- Hvilke andre muligheder der er for at bidrage, når man er medlem af Autisme Ungdom
Der vil også være mulighed for at stille spørgsmål til sidst.
Vi kommer løbende til at offentliggøre, hvilke hovedbestyrelses- og lokalbestyrelsesmedlemmer der deltager som oplægsholdere.
På listen over oplægsholdere er:
- Silke Ena Svare - talsperson i Autisme Ungdom
- Angelina Mortensen - kasserer i Autisme Ungdom (fortæller om sin tid som hovedbestyrelsesmedlem)