top of page

lør. 20. apr.

|

Comwell Kolding

Årsmøde Autisme Ungdom 2024

Kom med til Årsmøde i Autisme Ungdom! Her har du mulighed for at høre om, hvad foreningen har lavet det sidste år, stille op til poster og være med til at bestemme, hvad der skal ske det næste år i Autisme Ungdom.

Man kan ikke længere tilmelde sig
Se andre begivenheder
Årsmøde Autisme Ungdom 2024
Årsmøde Autisme Ungdom 2024

Tid & sted

20. apr. 2024, 15.00 – 21. apr. 2024, 15.00

Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding, Danmark

Om begivenheden

Kom med til Årsmøde i Autisme Ungdom! Her har du mulighed for at høre om, hvad foreningen har lavet det sidste år, stille op til poster og være med til at bestemme, hvad der skal ske det næste år i Autisme Ungdom.

Vigtig info:

For at deltage i dette arrangement, skal du være enten medlem eller støttemedlem af Autisme Ungdom.

Alle menige medlemmer har stemmeret til Årsmødet, såfremt de har været medlem af Autisme Ungdom i mindst 30 dage på datoen for Årsmødets afholdelse. Støttemedlemmer har ikke stemmeret til Årsmødet- Alle menige medlemmer og støttemedlemmer har taleret til Årsmødet.

Tid og sted:

20. april 15:00 - 21. april 14:00  Comwell Kolding, Skovbrynet 1, 6000 Kolding

Tilmelding:

Tilmelding foregår på Autisme Ungdoms hjemmeside under “Begivenheder” → “Årsmøde Autisme Ungdom”

Tilmeldningen lukker 15. april klokken 20:00

Koster det noget at deltage?

Nej, deltagelse ved dette arrangement er gratis for alle medlemmer.

Dækker foreningen transport?

Autisme Ungdom dækker alle transportudgifter, der overstiger 75 kr. Det betyder, at hvis det f.eks. koster dig 400 kr. at komme afsted, så dækker foreningen 325 kr. Hvis du er i bil, så dækker foreningen 1,5 kr. pr kilometer, der overstiger 75 kr. OBS: Du skal selv lægge ud for transportudgifterne. Du vil få tilsendt en refusionsblanket, som du selv har ansvar for at udfylde inden for den deadline, du bliver oplyst.

Overnatning

Forening dækker udgifter til overnatning, hvis du tilmelder dig senest 22. marts via hjemmesiden her. Dette er fordi at vi skal give oplysninger til hotellet i god tid. Efterfølgende tilmeldinger er selv ansvarlig, hvis de skal bruge overnatning

Mad:

Der bliver serveret aftensmad lørdag, samt morgenmad og frokost søndag. Alle måltider bliver serveret som buffet. Derudover vil der være kaffe, kage, frugt, vand osv. i løbet af dagen.

Relevante materiale:

Du vil få tilsendt alt relevant materiale kort tid efter tilmeldingen lukker. Nogle af jer har måske allerede fået nogle af materialerne. Du vil bl. a. få tilsendt dagsorden, vedtægtsændringsforslag, andre bilag, kørselsvejledning og refusionsblanket.  Du vil få udleveret en udprintet version af alle de materialer, vi skal bruge under selve Årsmødet, når du ankommer.

Hvis du gerne vil stille op til en post i Autisme Ungdom:

Hvis du gerne vil stille op til en af posterne i Autisme Ungdom, så skriv gerne en email til vores interne næstforperson, Angelina, på angelina@autismeungdom.dk

Alle poster i Autisme Ungdom er på valg:

Forperson

Intern næstforperson

Ekstern næstforperson

Hovedbestyrelsesmedlem

Hovedbestyrelsessuppleant

Revisor

Revisorsuppleant

OBS: Hvis du ønsker at stille op til en post i Daglig Ledelse (forperson, intern næstforperson og ekstern næstforperson), skal du meddele dit kandidatur senest d. 20. marts kl. 15:00.

Jf. vores forretningsorden er der en deadline på alle andre poster, senest 10 dage før årsmødet, medmindre at der ikke nok opstilles, hvorved det skal meldes 2 timer inden valgets afvikling.

Info om bestyrelsesarbejde

Den 18. februar og den 19. marts har vi infomøder om bestyrelsesarbejde. Her kan du komme og lærer om de krav og forventninger der er i bestyrelsen, og hører fra vores andre bestyrelsesmedlemmer om at sidde i bestyrelsen

Du kan læse mere og tilmelde dig infomødet den 18. februar her

Du kan læse mere og tilmelde dig infomødet den 19. marts her

Forslag til årsmødet:

Hvis du har nogle forslag, uanset om det er vedtægtsændringer, politiske forslag eller noget andet du gerne vil have op, så husk at sende det til vores interne næstforperson, Angelina på angelina@autismeungdom.dk.

Er du tvivl om hvordan du formulerer et forslag, eller hvordan du stiller dit forslag, så kan hun hjælpe dig med at finde ud af det..

Er du nysgerrig på hvad det indebærer at sidde i hovedbestyrelsen, eller har du andre spørgsmål, så skriv ligeledes en email til angelina@autismeungdom.dk

Vedtægtsmøde

Den 16. april klokken 18:30, afholder vi et online vedtægts møde, hvor vi gennemgår de forslag der er kommet til årsmødet.

Du kan læse mere og tilmeld dig vedtægtsmødet her

Vi håber at se dig til Årsmødet!

Del denne begivenhed

bottom of page