Medlemsmøde Region Hovedstaden
søn. 23. jun.
|zoom
Har du lyst til at komme med ideer til hvilke arrangementer vi kan afholde? Har du overvejet at blive frivillig i Autisme Ungdom Region Hovedstaden, men er du ikke helt sikker på hvad det indebærer? Så er det her arrangementet for dig.
Tid & sted
23. jun. 2024, 14.00 – 15.30
zoom
Om begivenheden
Har du lyst til at komme med ideer til hvilke arrangementer vi kan afholde? Har du overvejet at blive frivillig i Autisme Ungdom Region Hovedstaden, men er du ikke helt sikker på hvad det indebærer? Så er det her arrangementet for dig. Bestyrelsen fortæller om de opgaver, man kan løse som frivillig og om forskellen på at være frivillig og bestyrelsesmedlem.
HVOR OG HVORNÅR AFHOLDES ARRANGEMENTET?
Arrangementet afholdes søndag d. 23. juni fra kl. 14.00-15.30. Medlemsmødet afholdes virtuelt via zoom – et link til zoom mødet vil blive lagt op under begivenheden og sendt ud på mail til dem, der har tilmeldt sig her på hjemmesiden.
HVEM KAN JEG STILLE SPØRGSMÅL TIL?
Har du spørgsmål til begivenheden kan du sende dem til vores mail hovedstaden@autismeungdom.dk
HVEM KAN DELTAGE?
Medlemsmødet er forbeholdt Autisme Ungdom Region Hovedstadens medlemmer.
KAN JEG TAGE NOGEN MED?
Du må gerne invitere en ven, forældre eller støtte-/kontaktperson med, hvis du har brug for det. Kun medlemmer af foreningen har stemmeret til medlemsmødet.
HVAD SKAL VI LAVE?
Til medlemsmødet kan du
- Komme med ideer til kommende arrangementer
- Høre mere om, hvad det vil sige at være frivillig
- Høre mere om, hvad det vil sige at sidde i bestyrelsen
- Vælges til bestyrelsen
Det er muligt at stille op til ledige pladser i bestyrelsen til medlemsmødet. For at stille op til bestyrelsen skal man være medlem af Autisme Ungdom Region Hovedstaden.
DAGSORDEN
Dagsordenen bliver lagt op inde på begivenheden på Facebook og hjemmeside. Den vil blive lagt op i slutningen af uge 23
SKAL JEG HAVE NOGET MED?
Medlemsmødet afholdes virtuelt, og du behøver derfor ikke medbringe noget. Hvis du har brug for det, kan du evt. notere vigtige pointer undervejs eller drikke en god kop te samtidig.
Dagsordenen:
Punkt 1 - Velkomst og introduktion
Punkt 2 - Valg af dirigent og referent
Punkt 3 - Kort om bestyrelsesarbejde og frivilligt arbejde
Punkt 4 - Valg af nye bestyrelsesmedlemmer
Punkt 5 - Sparring om hvad vi som bestyrelse kan gøre bedre og ideer omkring fremtidige arrangementer
Punkt 7 -Evt.
Punkt 8 - Tak for et godt mødet
Punkt 9 - De nyvalgte bestyrelsesmedlemmer bliver lige til en snak