top of page

lør. 16. mar.

|

Kongens Lyngby

Generalforsamling AU Region Hovedstaden

Generalforsamling i Autisme Ungdom Region Hovedstaden

Tilmeldingen er lukket
Se andre events
Generalforsamling AU Region Hovedstaden
Generalforsamling AU Region Hovedstaden

Tid & sted

16. mar. 2024, 13.00 – 16.30

Kongens Lyngby, Rustenborgvej 2A, 2800 Kongens Lyngby, Danmark

Om begivenheden

Praktisk om generalforsamlingen

Hvornår: 16. marts, kl. 13-16.30

Hvor: Frivilligcenter Lyngby-Taarbæk,

Rustenborgvej 2A, 2800 kgs. Lyngby

Hvordan tilmelder jeg mig?

Du skal tilmelde dig generalforsamlingen her på vores hjemmeside eller ved at sende en mail til hovedstaden@autismeungdom.dk

Du må som altid gerne medbring en støtte-/kontaktperson til generalforsamlingen, men kun betalende medlemmer af Autisme Ungdom Region Hovedstaden har stemmeret til generalforsamlingen.

Det er gratis at deltage, og vi serverer te, kaffe og kage.

Om at stille op til bestyrelsen og forslag til lokalafdelingen

Alle betalende medlemmer har mulighed for at opstille eller genopstille til en post i lokalbestyrelsen. Der er følgende pladser i AU Hovedstadens bestyrelse:

  • 1 lokal forperson
  • op til 1 lokal næstforperson
  • op til 1 lokal kassér
  • op til 6 menige bestyrelsesmedlem
  • op til 6 bestyrelsesmedlems suppleanter
  • 1 revisor
  • op til 1 revisorsuppleant

Bestyrelsen skal bestå af mindst tre medlemmer. I tilfælde af, at der ikke bliver valgt en kassér, kan forpersonen varetage kassérens opgave, indtil der kan vælges en ny kassér.

Alle, der stiller op, har mulighed for at holde en to minutters tale - dette er ikke et krav. Hvis der bliver kampvalg, vil der blive stemt ved en anonym afstemning. Stemmetælleren vil være et medlem, som ikke stiller op til poster i bestyrelsen.

Alle betalende medlemmer af Autisme Ungdom Region Hovedstaden har stemmeret til generalforsamlingen, og de kan også komme med forslag og bemærkninger til ændringer i foreningens virke.

Hvis du har forslag til ændringer, beder vi dig sende dem til hovedstaden@autismeungdom.dk senest 7 dage før generalforsamlingen afholdes.

Om dagsordenen og spørgsmål til generalforsamlingen

Dagsordenen er vedhæftet i inkaldelses mailen og findes neders på denne side.  Har du spørgsmål til dagsordenen, kan du kontakte os på hovedstaden@autismeungdom.dk

Har du spørgsmål ifm. generalforsamlingen, kan du ligeledes kontakte os på hovedstaden@autismeungdom.dk

Foreløbige dagsorden:

13.00-13.20 (ca. 20 minutter) Punkt 1: Velkomst og formalia

  • Valg af dirigent, der holder talerliste og leder mødet
  • Valg af referent, der skriver ned, hvad vi beslutter
  • Fastsættelse af generalforsamlingens gyldighed
  • Godkendelse af dagsordenen

13.20-13.40 (ca. 20 minutter)

Punkt 2: Bestyrelsens beretning

  • Bestyrelsens beretning fremlægges af den nuværende forperson
  • Der kan stilles spørgsmål til bestyrelsens beretning

13.40-14.00 (ca. 20 minutter) Punkt 3: Økonomi

  • Fremlæggelse af årsregnskabet v. den nuværende kasser
  • Der kan stilles spørgsmål til årsregnskabet og dette godkendes
  • Fremlæggelse af årsbudgettet v. den nuværende kasser
  • Der kan stilles spørgsmål til årsbudgettet og dette godkendes

14.00-14.20 (ca. 20 minutter): Pause

14.20-15.40 (ca. 20 minutter)

Punkt 4: Indkomne forslag

14.40.-15.10 (ca. 30 minutter) Punkt 5: Forslag og ønsker til det kommende år

  • Hvilke begivenheder har vi lige nu planlagt for det kommende år
  • Hvilke arrangementer vil du gerne have, vi afholder i det kommende år?
  • Er der noget, I gerne vil have, vi gør anderledes ift. hvordan vi reklamerer for begivenheder, de informationer vi har med i begivenheds teksten, starte på et nyhedsbrev m.v.

15.10-15.30 (ca. 20 minutter): Pause

15.30-16.00 (ca. 30 minutter)

Punkt 6: Valg af bestyrelsen

  • Kort introduktion til, hvordan valget foregår v. den nuværende forperson
  • De opstillede har mulighed for at fortælle, hvorfor netop de stiller op (ca. 2 minutter pr. person)
  • Valg af følgende personer:          
    • 1 forperson
    • Op til 1 næstforperson
    • Op til 1 kasser
    • Op til 6 menige bestyrelsesmedlemmer
    • Op til 6 menige bestyrelsesmedlemssuppleanter
    • 1 revisor
    • Op til 1 revisorsuppleant

        

16.00-16.20 (ca. 20 minutter)

Punkt 7: Evt.

  • Har du noget, som vi ikke har dækket under de tidligere punkter?

Del denne begivenhed

bottom of page